Skip to main content

قیمت انجام پروپوزال

در صورتی که قصد دارید نوشتن یک پروپوزال را آغاز کنید، در ابتدا می توانید از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید. این خدمات با قیمت مناسب در اختیار شما می باشد و شما می توانید با خیال راحت تمامی کارهای مربوط به نوشتن پروپوزال را انجام دهید. قیمت انجام پروپوزال بر اساس نوع تحقیق و همکاری شما تعیین می شود و شما می توانید انتظار یک کار حرفه ای را از ما داشته باشید. لازم به ذکر است که خدمات پروپوزال دکتری تنها برای رشته های معماری و شهرسازی ارائه می شود. به طور کلی این خدمات می توانند گزینه ای مناسب برای تمامی دانشجویان ارشد و دکتری در این رشته های تحصیلی به شمار روند و همه ساله بسیاری از دانشجویان مقطع دکتری از سراسر کشور از خدمات این دپارتمان استفاده می کنند. اما چطور می توانیم نسبت به ثبت سفارش پروپوزال اقدام کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

بهترین شیوه برای ثبت سفارش پروپوزال

بسیاری از دانشجویان رشته های معماری و شهرسازی از سراسر کشور و دانشگاه های مختلف به دنبال بهترین خدمات در زمینه ثبت سفارش پروپوزال دکتری و انجام آن می باشند و از این روی توصیه می شود که از وب سایت ما در این خصوص استفاده کنید. شما می توانید مشاوره های مربوط به ثبت سفارش را دریافت کنید و همچنین نسبت به سفارش تولید پروپوزال اقدام کنید. این خدمات در سراسر کشور در دسترس است و دانشجویان مقطع دکتری می توانند برای پروپوزال دکتری خود از این شیوه استفاده کنند. همچنین برای دانشجویان دانشگاه های آزاد و سراسری در دسترس است و کاربران می توانند از این شیوه برای بهترین نگارش پروپوزال اقدام نمایند.

 

قیمت انجام پروپوزال پایان نامه

قیمت انجام پروپوزال پایان نامه با توجه به رشته های تحصیلی و مقاطع مختلف علمی، می تواند متفاوت باشد. ولی از آنجایی که دپارتمان پژوهشگران برتر صرفا در زمینه معماری و شهرسازی فعالیت دارد لذا از این رو همه قیمت ها در این دپارتمان بصورت شفاف و واضح ارائه شده است. برای مشاوره یک پروپوزال معماری و یا شهرسازی برای مقطع ارشد این دپارتمان قیمت 400 هزار تومان را در نظر گرفته است. همچنین برای انتخاب موضوع پایان نامه نیز دپارتمان پژوهشگران برتر مشاوره رایگان برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته است.

 

تفاوت های پروپوزال و پایان نامه در چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه تفاوت هایی در زمینه پروپوزال و پایان نامه وجود دارد و ما اصولا باید به کدام موارد در این زمینه توجه داشته باشیم؟ در ابتدا باید گفت که پروپوزال دکتری برای موضوعاتی ارائه می شود که یا تحقیقی در مورد آن ها به صورت تخصصی انجام نشده است و یا به صورت محدود و بدون موضوعات مشخص و ناقص تحقیقاتی موجود می باشد. این در حالی است که پایان نامه ها معمولا به تشریح موضوعی می پردازند که از پیش به صورت کامل بیان شده اند و دانشجو تنها برای بیان آن به صورت کامل و درک کامل آن پروپوزال را تهیه می نماید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا در زمینه پایان نامه ارشد نیز سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

انجام پایان نامه در مقطع ارشد همواره دارای برخی از چالش هایی است که نیازمند آن است تا با دانش و علم کافی بتوان آنها را برطرف نمود. موسسه پژوهشگران برتر با ارائه خدمات مشاوره در زمینه انجام پایان نامه، آماده است تا خدمات مشاوره ای خود را با بهترین و بصرفه ترین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد به دانشجویان و مشتریان خود ارائه دهد.

برخی از تعرفه های مهم در زمینه قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد را در یز میتوانید مشاهده نمایید.

.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

موسسه پژوهشگران برتر همواره با تیمی جرب و کارآمد در نظر داشته است تا ارائه خدمات خود را با بهترین و نازلترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. از این رو این مؤسسه لیست تعرفه های خود را در زمینه  قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری بصورت ذیل تدوین نموده است:

انجام پروپوزال: 400 هزار تومان

انجام فصول ۱ تا ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد معماری: 1.200.000 هزار تومان

طراحی پلان 800 هزار تومان

طراحی سه بعدی و حجم: 1.100.000 هزار تومان

طراحی ماکت: ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان (بستگی به جنس ماکت)

انجام صفر تا صد پایان نامه کارشناسی ارشد معماری: 3 میلیون 100 هزار تومان

بهترین مؤسسه انجام پایان نامه معماری ارشد با بهترین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی معماری

دپارتمان پژوهشگران برتر دانش علاوه بر انجام پایان نامه کارشناسی ارش معماری، در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی معماری نیز فعالیت می‌نماید. لذا بدین منظور، این مؤسسه جهت رضایت مشتریان و نشان حسن نیست خود به دانشجویان عزیز تلاش نموده است تا مشاوره انجام پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی معماری را نیز با بهترین و مناسبترین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی معماری ارائه دهد.

مؤسسه پژوهشگران برتر

09333358943